Toegevoegd door
vargasWe hebben al ''aanvallende'' spelers genoeg.
Toegevoegd door
fc bridgesIk zie hem wel zitte nals rechts back die mee kan oprukken.
Al mag je Cleber niet vergeten, hij krijgt zijn kans nog wel, ik vind dat een goede aankoop
Toegevoegd door
chrisamorQuote van vargas
"We hebben al ''aanvallende'' spelers genoeg. "
---
Ja klopt,
ik vind vargas uitmuntend daar, denk niet dat we die kunnen houden bij brugge :( maar moeten idd eerst eens achterlijn herzien :)
Toegevoegd door
ExcelsiorkeQuote van fc bridges
"Ik zie hem wel zitte nals rechts back die mee kan oprukken."
---
ik denk niet dat je er veel mee bent als back. Is een speler die vrijheid nodig heeft aangezien hij zich niet echt aan de tactiek houdt. Heeft wel ongelooflijk potentieel. Misschien in de plaats van Vargas volgend seizoen?
Is Cleber geen linksback fc bridges?
Toegevoegd door
fc bridgesJa , ik bedoelde eigenlijk Bia als lb en Cleber dus ook.
Ik verwacht dat Vargas nog een seizoen zal blijven onder Koster.Die jongen is ontploft dit seizoen, ze zullen hem na dit seizoen nog 1 kunnen houden. Die vervanger van Vargas heb je eigenlijk al in huis he. Perisic, ze spelen goed samen maar hij kan die rol perfect opvullen. Club heeft eindelijk een enorm sterke kern. Laat ons nu maar genieten, we zullen nog wel eens een dipje kennen, maar vanaf nieuwjaar zie ik Club volledig tot ontbolstering komen , mede door ervaring europa league
Toegevoegd door
ExcelsiorkeHopelijk zijn ze dan nog Europees actief. Dat ze nog wa punten pakken voor onze coëfficiënt.
Toegevoegd door
chrisamorBia speelt op middenlinks hé gasten, en naar mijn mening kan brugge nog altijd ezo enen gebruiken op die positie ! :)
En La perla "Vargas' mag btw dit seizoen van mij nu al de gouden schoen winnen hehe
gouden schoen zouniet verdiend zijn. Hij heeft de terugronde vorig seizoen amper gespeeld en zelfs nu in de heenronde heeft hij volgens mij maar een gemiddelde van 1 op 2 matchen
Supporter van Club Brugge
In het verleden zijn er reeds transferperikelen geweest van Deze talentvolle Belg naar Club Brugge.
Ik zou dit een uitstekende aankoop vinden,
wat denken jullie hier van?