Toegevoegd door
chavenaik kan u bezorgheid begrijpen:
Slechte resultaten
Slechte trainer
Paniekaankoop Buffel....
en maar enkele echte goede spelers die ik ook zou willen: Carlos en Barda...
Nuja, opt einde van de rit zulde wel 6de zijn denk ik, maar meer moete ni verwachten
Toegevoegd door
JelleuhBuffel wordt een schot in de roos maar verder is echte kwaliteit inderdaad ver te zoeken.
Die nieuwkomers bv, Joneleit, Koita, Camus,... in het beste geval wissels op de toekomst (Jenoleit) maar zeker geen directe kwaliteitsinjectie
Toegevoegd door
PFFFanIk vind dat er in Genk wel nog iets in zit. Anele, Carlos, Pudil, Toszer, Barda, Camus.. zijn allemaal goeie spelers voor een (sub)topper. Aangevuld met spelers die hun plaats kennen moet dat werken.
Maar ik weet niet of Vanhaezebrouck een goeie trainer is voor een topploeg, zijn befaamde systeem lijkt mij ook meer iets voor counterploegen, en jullie missen toch goeie spelers op sleutelposities (doelman, spits..)
Buffel kan iets worden, maar ik betwijfel of die ooit nog zijn niveau haalt van bij Feyenooord, uiteindelijk is die toch ook maar een jaar of 3 echt goed geweest.
Camus Is een goede aankoop geweest. Koita valt af te wachten en joneleit is een flop. Gelukkig dat ze carlos vanachter hebben (hadden) wat vinden jullie van verhulst?
Hein ontslaan ,
Antheunis trg naar genk !
KRC fan
Het is een regelrechte schande !!!!
Genk wou Kouemaha, maar club speelde korter op de bal. Dus dat was wel een goeie zet van jullie bestuur geweest als het meer daadkracht aan de dag zou leggen.
Vaessen moet daar weg, hij zegt wel dat hij een stap aan de kant zet maar nog moeit hij zich te veel. Zeuren over onvoldoende geld en dan gisteren nog een bus van 240 000 euro gaan kopen :) dat kan er niet in.
VHZB is hetzelfde probleem als Mathijssen bij Brugge, trainers voor subtoppers, die eens kunnen stunten tegen topclubs. Hun visie, tactieken stemmen niet in met de top, ook al zijn het voetbaldieren.
Verhulst is niets, niets voor een topclub. Hij heeft soms zijn uitschieters en dan loopt het weer spaak. Het wordt tijd dat de koppen bij elkaar worden gestoken en er een stevige kwaliteitsinjectie komt in spelers en technische staff, en een degelijke hervorming van het bestuur zodat de club professioneler wordt. Ik zie 2 topspelers bij Genk, Carlos en Buffel en zeg nu eerlijk, 2 toppers zijn veel te weinig. Zoeke een creatieve mid en een degelijke aanvaller en het zal al een pak beter lopen. Ik vrees wel dat Genk dit seizoen niet de top 6 zal halen. Al moet je hopen dat het zal lukken, want een KV Mechelen, of Charleroi europees dat zie ik niet zitten, komen te kort. Dus Genk bijkopen in winter en einde seizoen. Maar nu zal het huiswerk al gemaakt moeten worden
Supporter van Genk
De competitie is alweer 5 speeldagen ver, en daar staat Genk....op een troosteloze 8ste plaats met 6 punten op 15 !
Gedurende de hele voorbereiding en de lopende competitie
' schreeuwen ' !!! trainer Vhzb en talloze supporters om een extra spits , een targetspits , iemand die het kader weet staan .
En wat doet men bij het bestuur van Genk ?
Helemaal niks ! "Ogunjimi zal het wel doen " klinkt het bij bestuurders.
Wel beste heren met de das mooi rond het hemdje geknoopt...zo werkt het niet , zo zal het niet gaan !
Ikzelf woon in wvl , ga elke thuismatch kijken van Genk , rij hiervoor 500km op één avond, en zo zijn er nog tussen de supporters , die veel inzet , trouw , en centen hebben om er telkens bij te zijn in de cristal arena.
Maar elke rit is tevergeefs , steeds hopen we op een goeie match , maar eerlijk is eerlijk , een echte goeie match waar Genk zijn supporters nog eens kon verwennen, daarvoor moeten we al terug naar de jaren Strupar en Oulare zeker ? ? ?
In ieder geval , ik ben bezorgd...
Een héél bezorgde Krc Fan